Failed Ideas 4 Hip Hop from The Real

.

This funny but very true! The rap game is like the twilight zone.-Jim Jones

Thanks guys!

9 Responses to “Failed Ideas 4 Hip Hop from The Real”

  1. Goat Says:
    April 7th, 2008 at 11:03 am

    The end is classic!

  2. Beggar Says:
    April 7th, 2008 at 1:44 pm

    Damn… SMH

  3. S. Mathis Says:
    April 7th, 2008 at 4:30 pm

    His ‘superman’ was mean. I couldnt learn to do it better.

  4. Mathis Says:
    April 7th, 2008 at 8:40 pm

    The Soulja boy Boyz 2 Men mashup was cool.

  5. Reason Says:
    April 7th, 2008 at 9:10 pm

    They definitely need their own tv show. If The Whitest Kids You Know can have one, then I’m 198% sure they can get one as well.

  6. Enchantress Says:
    April 7th, 2008 at 11:14 pm

    yeah I agree…they manage to consistently incorporate satire on current events in a pretty amusing way, week after week. That’s some real talent and creativity.If Nick Cannon can have a show then so can they. I was crackin up at the Missing poster for Cam’ron, and of course that cute scrawny white boy doing the superman….lol

    In other news: Memphis is leading Kansas by 7 and it’s coming down to the wire(3:49 remaining). Let’s go Tigers!! Finish what you started! Ow!! Lol.

  7. Enchantress Says:
    April 8th, 2008 at 2:53 pm

    that could have been the exact moment I jinxed Memphis…lol

  8. Aint No Jive Suckas Here! » Blog Archive » Souljah Boys II Men Says:
    April 14th, 2008 at 10:36 am

    [...] Realest pull inspiration from there previous video to have me fall out my seat. SHARETHIS.addEntry({ title: “Souljah Boys II Men “, url: [...]

  9. Money C. Paycheck Says:
    April 14th, 2008 at 7:16 pm

    LMAO. Coldbloooooooooded…Damn Cam

Leave a Reply