Daily B.S. 6/8/07

Jail Bird

This picture is worth a thousand words. Usually I wouldn’t want anyone to go to jail but I gotta make an exception for this. This bird been chirping for too long doing all types of bullshit. I couldn’t believe when I heard they let her go for “insanity” and being sick. Dudes get reared ended all day and have to “Ride” it out. Bitch Please…serve your time, and go back to being a jumpoff. And now the nuwz:

Uncle Murda got punched in the face by one of Pap’s peeps. Guess he aint have no Bullets Bullets!!!

Eve to perform at the Puerto Rican Day parade…it’s like shes a new artist all over cause I KNO she aint really wanna go.

NYC trying to catch back up to Philly with a murder spree last night. One was an 18 year old midget….damn, as if his life wasn’t hard enough.

Funny Sh*t: Will Farrel skit with his daughter as “The Landlord”

5 Responses to “Daily B.S. 6/8/07”

  1. Mathis Says:
    June 8th, 2007 at 6:41 pm

    Eve… who?
    “The Landlord”- I’m sure the television show is in the developmental stages now.
    Uncle Murda, Papoose etc.- Does anyone just rap anymore? Or is it a prerequisite that you be a murderous villain?

  2. Mathis Says:
    June 8th, 2007 at 6:42 pm

    Oh yeah Paris- To be free, white and 21.

  3. Korean Slap Boxer Says:
    June 8th, 2007 at 8:06 pm

    That Bitch needs to go to Sing Sing…..Shes probably like it though

  4. NativeAmericaIndianX Says:
    June 10th, 2007 at 8:00 pm

    Dem little debbie’s and them chichi’s makin ya sick…Bitch ya life aint shit your life is WACK! “Excuse me guard, this doesn’t look like caviar”..DUMB BATCH!

  5. Beggar Says:
    June 11th, 2007 at 6:43 pm

    Kill murder bang bang… yea sign me!

Leave a Reply